Har rotat lite i förrådet och kommit fram till att jag har en del kul saker som borde få uppleva att bli sammansatta å det snaraste. Klart innan jul?
Villkor: Endast Tamiya. Det blir inget detaljerande, inget ets, inget eftermarknad eller PC. Strictly OOB.

Högen: Ojoj, det spretar och har sig, ett flygplan och en civil bil mitt i allt.

Fusk: jo, en del är faktiskt påbörjat ska erkännas men det gäller att färdigställa också annars räknas det inte. En Tilly, en Universal Carrier och en Flakvierling är klara att målas. Tre Universal carrier i 35-skala är i olika grad av byggnation. Har ett par till men de blandar vi inte in i denna soppa. Två Willys i påbörjat tillstånd. En stor amfibisk LVTP7A1 som sattes ihop i helgen. En Hückebein. Mitt i detta skymtas ett par Ford GPA. Herrejösses!
Ofusk: En Fiat 500. Sötingen Tilly igen men i större skala denna gång, borde få bli byggd. Favoriten M 113 ACAV kan smackas ihop på kort tid tror jag. Vem redovisade en jättefin Churchill för inte så länge sedan? Här kommer en till. Ett av de fulaste fordonen under VK2 får hänga med på ett hörn: Quad!
Nåja. Med snabba limningar, raska putsningar, och låg tankeverksamhet borde det gå att köra igenom det hela. Vad tror ni om upplägget?
Charge!