Jag sa "innan jul" och ni får tro mig på mitt ord: den parkerade i vitrinen några minuter innan midnatt igår!
Daniel! Jag tror jag skrev det innan men maskerna är precis på gränsen till vad som går att hantera. Och jag ska sluta glo för mycket på bilderna men det vore kul att komma lite närmare nästa gång... Framförallt behövs det lite mer mod hos mig att ge mig på och måla in vädringen med större kontraster, pigment och washer är tacksamma eftersom de tonar så fint men det är ju inte riktigt det som behövs om man ska få till något som ser ut som förebilden...
Ulf! Ibland flyger saker förbi under radarn so beware! Jo, smått har sin charm det också. Fördelen med dessa jämfört med de byggen du håller på med är att arbetsvolymen här är lite rimligare! Nästa bygge blir lite pilligare men det har fortfarande vingar...
Stellan! Klart du ska bygga en MiG! Tror det ligger några och skräpar hos Hobbysnoken...
Robotarna behöver en piffning till innan den här får följa med på utställning men det tar vi då...
Om ni vill läsa en review om robotarna så har jag gjort en på engelska
här!
God Jul!
Magnus