2 x J 32 Lansen: Hobbyboss 1/48 & Tarangus 1/72 - Hobbybossen klar, bilder sid 6
Re: 2 x J 32 Lansen: Hobbyboss 1/48 & Tarangus 1/72 - Hobbybossen klar, bilder sid 6
På tal om sletna flygplan så kom jag osökt att tänka på denna Lansen utanför F15 museet i Söderhamn.

Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
-
- Kontakt:
Re: 2 x J 32 Lansen: Hobbyboss 1/48 & Tarangus 1/72 - Hobbybossen klar, bilder sid 6
Henrik: Typ så, ja. Här ser man tydligt hur det blå blir turkost till slut. Har sneglat på den här också, men eftersom jag byggde 52:an i slitet skick förra året, tänkte jag variera mig lite mer... FC-kärran är dessutom läcker med sin orange nosring.
Olle: Precis! När man ser den där (systerflygplan till mitt bygge, för övrigt) är det svårt att se vilken av färgerna som en gång varit blå...
Olle: Precis! När man ser den där (systerflygplan till mitt bygge, för övrigt) är det svårt att se vilken av färgerna som en gång varit blå...