Tack AndreAndre B. skrev:Snyggt! Hur bar du dig åt när du polerade modellen efter grunmålning?
Mvh. Andre

Jag har polerrondeller upp till 4000 grit och jag gnuggade med den tills den blev fin

Tack AndreAndre B. skrev:Snyggt! Hur bar du dig åt när du polerade modellen efter grunmålning?
Mvh. Andre
Tack Andersaln63 skrev:Inspirerande och mycket snyggt bygge. Jag är särskilt imponerad av målningsarbetet. Du har fått fram en övertygande vädring på de grå ytorna.
/Anders
Tack NiklasNiklas skrev:Nosen har du fått till riktigt bra Janne, när jag jämför med mina bilder. Däremot är jag inte lika övertygad om de främre radarvarnarna. När jag kollar på bilder ser det ut som att bara vänster sida har den där lilla metallringen innerst mot vingen, dessutom mer i en nyans som ligger nånstans runt Alclad Steel. Kolla själv, la upp mina två bästa bilder i ett album:
http://s93.photobucket.com/user/najkos/ ... ggen/37398
Hatten av för målningsjobbet i övrigt, ser riktigt bra ut!
Tack Magnusmagnusf skrev:Janne! VARFÖR I HELA VÄRLDEN MÅLAR DU INTE VINGSIFFRORNA OCH TRIANGELN? Ursäkta att jag skriker men det är ju liksom inte över din förmåga på något sätt... Då har du bara mitt riktnummer på fenan kvar att j-as med och det fixar du, men knappast de stora blafforna väl?
Det är grisenkla former att skära ut i tejp eller maskeringsfilm (PMa mig med din adress så har du en rejäl bit film i din postlåda senast onsdag).
Eurodecal-dekalerna är inte bra. Men det har du redan märkt...
Hälsningar
Magnus