Dragon Models OT-34/76 (Färdig på sid.5)
Re: Dragon Models OT-34/76 (Färdig på sid.5)
Fantastiskt snyggt. *tummen upp*
Vir prudens non contra ventum mingit. Visa män urinerar inte i motvind.
Fantastiskt fin modell, Andreas, verkligen ett nöje att se den i helgen i Gtb. Den underbara basplattan lyfter den ytterliggare, mera sån't! 
Det enda jag saknar i bilderna är att du photoshoppar in en tänd gatlykta för att komplettera den fina ljussättningen du har gjort i bilderna

Det enda jag saknar i bilderna är att du photoshoppar in en tänd gatlykta för att komplettera den fina ljussättningen du har gjort i bilderna

"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
-
Mycket tjusig. 

-
Som sagt, väldigt fin blev den.
Hur var Miniartgrejorna att jobba med? Jag tänker främst på lyktstolpen, fina gjutningar eller var det mycket att putsa och slipa?
Hur var Miniartgrejorna att jobba med? Jag tänker främst på lyktstolpen, fina gjutningar eller var det mycket att putsa och slipa?
-
- Kontakt:
Tackar alla för uppmuntran! Kul att den gillas
Tycker det är riktigt kul att göra baser så kommer att bli många fler i framtiden nu.

Den stolpen är faktiskt en blandning av en i resin tillsammans med miniart grejjs. Och joo lite jobb är det ju allt med miniarts prylar, men på en stolpe såhär så är det ju lungtAnders_Isaksson skrev:Som sagt, väldigt fin blev den.

Blogg: http://modelhobby.eu
Gillar när det är lite höjd på sakerna i ett dio. Har lite Miniartlyktstolpar hemma som snart kommer att ingå i vad jag pysslar med för tillfället.
Stellan Schroeder Englund
Fantastisk! 

-
- Kontakt:
Ja höjd gör väldigt mycket för ett dio. Ska bli kul att se, vad är det du jobbar med?Stellan skrev:Gillar när det är lite höjd på sakerna i ett dio. Har lite Miniartlyktstolpar hemma som snart kommer att ingå i vad jag pysslar med för tillfället.

Tack Markus!
Blogg: http://modelhobby.eu
Lite av det ena än det andraAndreas Grewin skrev:Ja höjd gör väldigt mycket för ett dio. Ska bli kul att se, vad är det du jobbar med?Stellan skrev:Gillar när det är lite höjd på sakerna i ett dio. Har lite Miniartlyktstolpar hemma som snart kommer att ingå i vad jag pysslar med för tillfället.![]()
Tack Markus!

Stellan Schroeder Englund
-
- Namn: Lars Befring
Andreas! hur går det med bron?
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72