Det borde gå att rädda med mirakelmedel som microskalle. Hur som helst så är det ballt målat kammo.
En metod du kan försöka med såhär i efterhand, är att med en väldigt tunn nål (läs akupunkturnål) sticka hål på dekalerna för att sedan applicera Micro Set som "drar ned" dekalen. Det har fungerat för mig trots jag hunnit mattlacka området i fråga. En nackdel är att det tar tid, då det ibland krävs flera omgångar.Ulf Lundberg skrev:Tack Magnus. Det är kanske bara så att modellen inte motsvarar min vision om hur jag vill att hon ska se ut.
En klar teknisk miss är silvring på dekalerna. Speciellt på högra vingen. Jag slarvade med blanklacken.
Uffe
Jag borde målat dem. De hade varit lätta att maska och jag kunde valt en mer utblekt röd färg.Henrik R skrev:Jag hade nästan trott att du skulle målat de röda fälten Uffe!
Tack Björn. Jag håller med. Det är basplattan som gör helhetsintrycket. Jag är förvånad att jag fick till den så bra.Björn Fransson skrev:Verkligen snyggt! Den grymt snygga basplattan lyfter det hela ännu mer!