Brougham
Re: Brougham
Kloppiti-kloppiti-klopp... Kommer att tänka på Lucky Luke-albumet "Diligensen" även om det är fel sorts åk. Snajdigt blir det i alla fall.
Stellan Schroeder Englund
Ser mycket bra ut..
Tummen upp från mig!
Mvh Micke

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Otroligt vackert som vanligt, Lennart. Det är häpnadsväckande vad du kan göra med vitplast. Alltid inspirerande !
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
-
- Namn: Lennart Alvhult
Tusen tack för alla vänliga kommentarer. Det var nog ett härligt ljud Stellan detta också , hovar mot kullerstensgator
Bakre hjulupphängning är klar, krusidull "stagen gjorde jag bara för skoj skull, det skall få några nitar senare.//Lennart

Bakre hjulupphängning är klar, krusidull "stagen gjorde jag bara för skoj skull, det skall få några nitar senare.//Lennart

Nu saknas bara V8-an under kuskbocken 

Haha, ja lägg upp en bild på din postdilligens duBjörn B skrev:Nu saknas bara V8-an under kuskbocken
Stellan Schroeder Englund
-
Fantastiskt fint bygge. I synnerhet de nätta små detaljerna.
Hmmm .... jag nynnar spontant musiken till Sherlock Holmes med Jeremy Brett (den riktige Sherlock Holmes).Stellan skrev:Kloppiti-kloppiti-klopp... Kommer att tänka på Lucky Luke-albumet "Diligensen" även om det är fel sorts åk. Snajdigt blir det i alla fall.
Bygget är helt magiskt bra. Ett bevis på hur långt man kommer med plasticard, problemlösningsförmåga, fingerfärdighet och vilja. Det är jättebra!
holst
CU@C4
CU@C4
-
Björn B skrev:Nu saknas bara V8-an under kuskbocken
Nu fattar jag, en Brougham dragster , jag det får du gärna såga till Björn" med slicks , flake och hela köret

Tack Björn//Lennart
-
Jo, jag vill också se den //LennartStellan skrev:Haha, ja lägg upp en bild på din postdilligens duBjörn B skrev:Nu saknas bara V8-an under kuskbocken