Jasch 39Tyrolerflugseug Färdich
Re: Jas kockpit 1/48
Blir en tjusig liten sak det där 

Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work 

Lite mera gjort på detaljerna i kockpiten. Har strippat Aires stol på detaljer och skall ha den som grund ./Lennart

Ser bra ut. Ska definitivt kika på denna tråden när det blir dags för mitt eget bygge någon gång.
/E
/E
-
- Namn: Johan Elvin
Fantastiskt snyggt och otroligt imponerande plastic card byggande.
Som sagt, den här tråden sparas som referens till när det blir dags för en annan att försöka bygga denna modell.
Vad är det för Aires stol du använder?
/Johan
Som sagt, den här tråden sparas som referens till när det blir dags för en annan att försöka bygga denna modell.
Vad är det för Aires stol du använder?
/Johan
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
I vitrinet
J 26 P-51D Mustang
J 29F Tunnan
S 31 Spitfire PR Mk.XIX
J 32B Lansen
J 35J Draken
I vitrinet
J 26 P-51D Mustang
J 29F Tunnan
S 31 Spitfire PR Mk.XIX
J 32B Lansen
J 35J Draken
Tackar för inputen. Kollade etiketten på påsen till stolen ,det är Eduard, Mirage mf.l inte Aires som jag felaktigt skrev. Men jag tog den stol som jag anser bäst lämpad att konvertera/Lennart
Och i samman fogad form så här.Öronen (skruvfäste)på den runda delen på ena sidan(Lock ?) Gjorde jag större.Kapade ner och putsade efter att det torkat./Lennart

Knypplat lite på stoplen idag. Det sitter ju en förstärkning på varje sida överdel .Plan överdel höger sida,rörformad överdel vänster sida.Kanske linan för stolspacken sitter i den rörformade?Valde att skära in förskruvningarna på ovansida,i stället för att lägga en hel bit tunn pc.Sidorna saknar detaljer och annat ännu.Lennart