Lite laserskuret
Re: Lite laserskuret
Fick lov att göra ett verktygsställ idag, så slipper man ha allt ligga på bordet och bråka med utrymmet.

Riktigt cool maskin den där, många användningsområden.. Tack för informationen, verkligen skoj att se den in action! Ritar du först i CAD eller? Det där verktygsstället skulle nog fler än jag köpa! 
//BjörnK

//BjörnK
Det går att rita i vilket vektorprogram som helst, sen är det en "printer drivrutin" som tar över. Illustrator, Corel Draw, Inkscape, mfl.
Försäljning kommer finnas möjlighet till så småningom om. Alla versioner som jag har här hemma är prototyper.
Men vill du ha något "special" så går det också bra. Ritar du själv behöver det inte bli speciellt dyrt.
Försäljning kommer finnas möjlighet till så småningom om. Alla versioner som jag har här hemma är prototyper.
Men vill du ha något "special" så går det också bra. Ritar du själv behöver det inte bli speciellt dyrt.
Det är kalas när man kan använda special maskiner även i hobbyn. Det öppnar ju möjligheten att göra otroligt fina saker. Basplattor,extra delar, ersättningsdelar..etc.. Ja det mesta! 

Dagens kluring, vad ska det bli av det här.
Tips, det är två olika saker.
FILM: https://goo.gl/photos/sp4nK16M5GygorwR7

Tips, det är två olika saker.
FILM: https://goo.gl/photos/sp4nK16M5GygorwR7

Ni är ju för sega...
Lastpall och gods. Godset är i storlek så det ska gå på tre på en pall.
Bitarna längst till höger på bilden ovan är inuti lådan som stöd och för att hjälpa byggandet.

Lastpall och gods. Godset är i storlek så det ska gå på tre på en pall.
Bitarna längst till höger på bilden ovan är inuti lådan som stöd och för att hjälpa byggandet.

Kul mackapär det där. Kan man få schabloner för EUR-märkning eller går det att få inbränt?
Stellan Schroeder Englund
Skulle gå att gravera in. Men inte på det sättet jag har byggt dom nu. Hade helst velat ha klossarna i en solid bit, men jag hade inget material i den tjockleken. Så det fick bli fyra bitar 0.6 mm. Måste lösas vid tillfälle.
-
- Namn: Lars Befring
Joan, vi är inte långsamma det är din takt vi inte pallar med...
SORRY!
kunde inte låta bli! det ser supercolt ut!
SORRY!
kunde inte låta bli! det ser supercolt ut!
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Idag fick det bli lite ställ för div tippbenägna flaskor.