Mamoco.se — "We have liftoff!"

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
Lerxzt
Namn: Mikael Byström

Re: Mamoco.se — "We have liftoff!"

Inlägg av Lerxzt »

Hejsan Magnus. Hämtade ut min första lilla beställning idag.. Allt funkade perfekt.. Kommer absolut bli fler (och säkert större) beställningar inom kort! Tack även för Ahlgrens goda bilar.. Gör sig bra som tilltugg vid byggbordet :D

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
mamoco.se
Namn: Magnus Sandell
Kontakt:

Inlägg av mamoco.se »

CHK skrev:Jag kan varmt rekommendera Mamoco, snabba leveranser och bra priser.
Fick denna orderbekräftelse vid senaste beställningen!

Hej Christer! En fullt lastad Corsair är på väg till dig. Beräknad flygtid ca. 48 timmar med avgång imorgon (2015-03-10) klockan 1400. Flight DHL-6341637814 Vi på Mamoco Airways önskar dig ett trevlig bygge och tackar för att du flyger med oss! Med vänliga hälsningar, Magnus Sandell

Mvh Christer
Hah! Det glädjer mig att höra att du gillade det. Satt efter jag skickat den där leveransrapporten och funderade på om det var så smart; "Folk kan ju tro (eller få bekräftat snarare) att jag är lite knäpp!". Men det föll väl verkar det som! :)

Som vanligt, är det några frågor eller något som verkar konstigt på websidan; maila info@mamoco.se eller använd formuläret under Kontakta Oss.
Bättre priser, bättre hobby. Mamoco!
P.S. Du har väl inte missat att vi nu har Klarna som betalningsleverantör? Enklare & säkrare!
Pyret

Inlägg av Pyret »

En stor ros åt Mamoco! Oerhört snabba leveranser, bra priser och väldigt tillmötesgående! Keep up the good så beställs det mer! :)

Mvh
Christian Lidborg
Skriv svar