Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Helt rätt, Stellan, det finns massor av trevliga möjligheter till färgklickar och detaljer, skall bli kul att måla det hela. Röda brandsläckare, gula märkningar på kablarna, en hel del dekaler med texter, och så det som jag alltid har på/i mina Kongo-fordon: en FN-blå hjälm
Å så resten av skolådan, som sagt..
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Du är sannerligen en mästare och inspirations källa, även om vi har olika intresseområden.Jag har påtat med BM 840 modellen bl.a på sistone,men i morgon sticker vi på semester.14 dagar senare än beräknat.Men du får en sneak peak" på främre delen växellådan till den .Lådan ligger upp och ner på bilden.MVH/ Lennart
jojo!!! Här kommer man hem efter en månads semester och tänker att nu är nog m/37 på g rejält... men då är det kongo-sven som fått återfall! Ser riktigt grymt ut!
//B
Haha, ja det hinner hända mycket på en månad. M/37:an fortsätter att vila tills inspirationen återvänder, och under tiden tyckte jag att denna "shelf queen" kunde få lite uppmärksamhet efter ett år på hyllan, måste se till att Kongo-samlingen växer lite
Tack för vänliga kommentarer..
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo