Bokslut för EMP 2020

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
EMP
Inlägg: 202
Blev medlem: 01 nov 2016, 20:09
Namn: Emma
Kontakt:

Bokslut för EMP 2020

Inlägg av EMP »

Vad kan jag säga om 2020? Händelserikt år på mer än ett sätt med en del intressanta utmaningar.

Ur perspektivet modellbygge har det ändå under omständigheterna varit ett kreativt år med tanke på att jag fortfarande sitter utan bygghörna. Visserligen har bara en modell blivit klar, men å andra sidan har ett massivt och rejält komplicerat projekt påbörjats och kommit väldigt långt på relativt kort tid (ni får se detta så småningom) och ett par andra mindre projekt som ligger på normal-krånglig nivå har också påbörjats och kommit en bra bit.

Det som blivit färdigt i år är min Carnotausus byst

Bild

Målet för 2021 är att jobba vidare med dinosauriern som vanligt men även att lägga lite mer fokus på mänskliga figurer och intresset för musik. Om det går som jag vill kommer det att bli minst en byst med låååångt hår och flitigt användande av svart och vitt smink ;) Någon som sett patronbälten i skala 1/3 möjligtvis?

/Emma
Joakim Hultman
Inlägg: 1836
Blev medlem: 27 jan 2012, 10:27
Ort: Stockholm

Re: Bokslut för EMP 2020

Inlägg av Joakim Hultman »

Så rart! Kan inte minnas att jag sett en dinosauriebyst tidigare. Mäktigt!
Anders.Edblad
Inlägg: 1060
Blev medlem: 19 feb 2012, 19:19

Re: Bokslut för EMP 2020

Inlägg av Anders.Edblad »

Supersnyggt som vanligt!
Ska bli intressant att se dina kommande projekt under 2021.

Anders E
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Bokslut för EMP 2020

Inlägg av Henrik R »

Det är inte frågan om ett litet bokslut, utan det är DET bokslutet, punkt!. Eller som tyskarna skulle säga "Das bokslut".
Alltså den där ödlan är det bästa jag sett i figurväg. Vilka snygga färger och målat dessutom. Här kan jag inte ta av mig bara hatten, utan jag får falla ned på knäna på en spikmatta också.
Micke_MM
Inlägg: 14
Blev medlem: 23 dec 2020, 12:59
Namn: Mikael Martinsson

Re: Bokslut för EMP 2020

Inlägg av Micke_MM »

Otroligt bra det är så blir lite rädd . Det är bara att applådera 🏆🏆🏆🏆
magnusf
Site Admin
Inlägg: 3647
Blev medlem: 02 apr 2012, 20:16
Namn: Magnus Fridsell

Re: Bokslut för EMP 2020

Inlägg av magnusf »

Jag kan bara hålla med resten som kommenterat! Det är magiskt snyggt målat, och så ser han/hon/den lite lagom purken ut :) !

Hälsningar

Magnus
Skriv svar