Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Sketasnyggt! Sitter och beundrar dina stolar mm attans så läckert!
Ja det är klart att det kommer en ny fräsch låda när du har en nit kvar att göra, det är modellbyggarlagen nr 1 - det eller när man har köpt på sig den gamla modellen dubbelt upp samt all resin och fotoets som går att uppbringa i hela världen till just den modellen.
MiniStuff skrev:Sketasnyggt! Sitter och beundrar dina stolar mm attans så läckert!
Ja det är klart att det kommer en ny fräsch låda när du har en nit kvar att göra, det är modellbyggarlagen nr 1 - det eller när man har köpt på sig den gamla modellen dubbelt upp samt all resin och fotoets som går att uppbringa i hela världen till just den modellen.
MArkus
Tack skall du ha Markus, verkligen uppmuntrande att arbetet uppskattas.
Jomen så klart det kommer en ny snart, det har jag räknat med. Det är min gåva till modellbyggarvärlden, att trigga igång produktionen av en ny modell nu när jag kämpar med Tamiya's och Academy's gamla häckar.
Slår ju aldrig fel. Tog inte många dagar efter jag hade byggt M3 Scout Car att HobbyBoss kom med en ny, låt oss hoppas att samma sak händer med M113.
Ni får tacka mig se'n
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo