Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Hej Dennis!
Har inte postat något på länge. Haft annat för mig men jag är inne då och då och kikar lite på vad som händer.
Jäklar vad du börjar bli duktig på figurer. Det märks att du övat/övar. Ansiktet hoppas jag att du är nöjd med. Ser riktigt övertygande ut. Kul!!
Rickard B skrev:Hej Dennis!
Har inte postat något på länge. Haft annat för mig men jag är inne då och då och kikar lite på vad som händer.
Jäklar vad du börjar bli duktig på figurer. Det märks att du övat/övar. Ansiktet hoppas jag att du är nöjd med. Ser riktigt övertygande ut. Kul!!
Very nice Mr. Andersson. I lke the highlights on the wrinkles on the lower coat as well as the weathering .... very Calvin Tan!!
Maybe some hanging straps for the helemt would add to the "sliten" and tired look???
Frank Glackin
The problem with common sense, is that it´s not that common!
Attans vad snygg vingette!
Har kollat närmare på gubbens ansikte. Jäklar vad bra det blev! Världsklass om du frågar mig. Förstår att du har övat sen vi sågs senast