Ryssen kommer
Re: Ryssen kommer
Det är ju en serie 300 så den är ju lite större än Airfix som är en serie 200. Kommer du till IPMS Göteborgs möte imorgon ?
Ang EA modellen, det blev mycket plastkarvande för att få vingarna på samma höjd..... Hittade en DACO 737 i samlingen så S7 dekalerna får användas på den .
Stefan
Ang EA modellen, det blev mycket plastkarvande för att få vingarna på samma höjd..... Hittade en DACO 737 i samlingen så S7 dekalerna får användas på den .
Stefan
Påbörjat bygget av min Kamaz från Sibirien. Har tänkt "vädra" den på ett speciellt sätt

Stefan

Stefan
Kamazbygget går vidare. En mycket fin byggsats med utmärkt passform. Tycker jag fått till den vädringseffekt jag eftersträvar

Stefan

Stefan
Ett ordentligt byggtempo och ett rejält belamrat byggbord du har!
Mil-8:an ser bra ut. Kul att se den som civil. Jag är mest van att se dem som militär. De andra byggena är också festliga. Kamaz-lastbilen är fin. Förmodar att den ska bli civil?

Mil-8:an ser bra ut. Kul att se den som civil. Jag är mest van att se dem som militär. De andra byggena är också festliga. Kamaz-lastbilen är fin. Förmodar att den ska bli civil?
holst
CU@C4
CU@C4
Den skall bli civil. Har redan byggt containern som skall användas som lastlåda. Finns mycket inspiration till Sibirien lastbilar på Youtube
Stefan

Stefan
Bygget av Kamazen går vidare. Fin byggsats med bra passform.

Stefan

Stefan
Hjulen klara och färdigvädrade

Stefan

Stefan
Ser riktigt bra ut Stefan. Men är däcken inte lite för blanka?? Kanske är blixten på kameran...
Mvh Micke
Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Visst är däcken blanka och det skall dom vara..........
Stefan
Stefan
Mittåt 
Mvh Micke

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!