Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Nåväl, nu är den klar. Eftersom V3:an aldrig han flyga så är målningen en mer artistisk tolkning. Detta blev Vit 13 som har det senare grå/grå kamoflaget. Jag är inte särskilt nöjd med bilderna, jag vet inte riktigt vad som är fel, men att försöka få flygplanet att se bra ut på en svart bakgrund var inte lätt..hur som här har ni lite bilder.
Förbålt så fräck! Riktigt snyggt målningsarbete. Om en sådan där futuristisk skapelse svepte ned mot bombarna så måste den mest härdade besättning gjort stora ögon.
Snyggt bygge!
Personligen tycker jag att det var bra att du valde att måla den istället för att behålla klarplasten, särskilt när målningen blev så bra.
Tack så mycket Anders och Stellan.
Ha! exakt min tanke Stellan, sen lär det ju ha varit en ren vetenskap att försöka träffa en sådan med kulspruta, Det är ju som att försöka träffa en frisbie eller en boomerang tyg.
Jag faller in i hyllningskören; Mycket tjusigt arbete av en tjusigt brutal förebild!
Min tanke är att det trots allt inte kan ha varit en perfekt idé, för vad jag kommer på så är det väl bara B2 Spirit som varit i operativ tjänst, av alla flygande vingar genom åren?
När jag ser detaljbilden runt cockpit så ser det ut som om du har monterat varje plåt för sig. Imponerade målnings- och vädringsjobb!
Ser fram emot att se den på 08 Open.