Trevlig pytt, själv åt jag Pad Thai med tofu till lunch, skänkte dig en vegetarisk tanke då

Hälsningar
Magnus
Tack Magnus!magnusf skrev:Snyggt Uffe, nu drar jag en lättnadens suck! Vore synd om den skulle slutat som plastskrot... Jag väntar på Airfix nya i 1/72!
Trevlig pytt, själv åt jag Pad Thai med tofu till lunch, skänkte dig en vegetarisk tanke då!
Hälsningar
Magnus
Tack Micke!Micke A skrev:Sesådarja! Ett bättre användningsområde för er stekpanna tycker jag! Ett snabbt och snyggt bygge oxå.... Lite vädring på hjulen kanske?
Micke A
Det gick fort därför att jag prioriterade helhetsintryck på bekostnad av byggteknik och detaljering. Minimalt med inredning. I praktiken syns knappt ens det lilla jag gjorde, så jag kunde nästan avstått från inredning. Jag accepterade en massa småslarv under bygget, slarvigt slipade skarvar o.dyl. vilket också sparade tid. Även målningen har en hel del brister på detaljnivå. Allt detta tog jag med i beräkningen från början. Modellen kommer inte att vinna någon flygklass, på sin höjd kanske ett hedersomnämnande, men jag är nöjd, vilket är det som räknas.Daniel_A skrev:En stor applåd från mig! Det är åtskilliga gram plast du räddat från pannan. Skulle vilja ge mig på ett bombplan i 1/48 men har inte riktigt vågat. Kanske kan det bli ett mål för kommande år. Starkt jobbat att få till ett så omfångsrikt projekt på så kort tid.
/Daniel