Tips om eftermarknads dekaler till WWI flyg

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Thomas H

Re: Tips om eftermarknads dekaler till WWI flyg

Inlägg av Thomas H »

kai skrev:Ah, fick error 404 på den. Åh, nu ser jag, URL:en har blivit klippt på den. Du kanske kan redigera lite snabbt?
Kan inte öppna den jag heller, vore kul å se den :-)
kai
Namn: Kai-Mikael Jää-Aro

Inlägg av kai »

Andre B. skrev:Någon som kan säga något franskt flygaress i sammanhanget? Det verkar som historien mest skrevs om de brittiska , amerikanska och ryska flygarna...
Franska flygaräss? Georges Guynemer, René Fonck, Roland Garros, Jean Casale, Adolphe Pégoud så där på rak arm. Anglosaxiska historiker kanske skriver mest om sina landsmän, men fransmännen har inte glömt sina hjältar.
olindau
Site Admin
Namn: Olle Lindau

Inlägg av olindau »

Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Thomas H skrev:
kai skrev:Ah, fick error 404 på den. Åh, nu ser jag, URL:en har blivit klippt på den. Du kanske kan redigera lite snabbt?
Kan inte öppna den jag heller, vore kul å se den :-)
Ser att någon (Kai?) lagt in hela sidan. Tck för det. Annars så finns alla sidorna inklusive illustrationerna på http://www.boxartden.com/gallery/var/re ... ort-28-79/
Stellan Schroeder Englund
Skriv svar