M972 Flak lastbil med Grävmaskinen
Re: M972 Flak lastbil med Grävmaskinen
HaHa! Fan! Glömde det. Kanske det. Tack för tipset.
Som vanligt är det outstanding Charles! Var kommer grävaren från, är det en leksak som du byggt om?
Om det fanns bra modeller av entreprenadmaskiner skulle jag kunna släppa flygplanen och gå över till det
! Fortfarande vid 45 års ålder så står jag (tillsammans med småkillarna) och tittar utanför stängslet när det schaktas och lastas
!
Hälsningar
Magnus
Om det fanns bra modeller av entreprenadmaskiner skulle jag kunna släppa flygplanen och gå över till det

Hälsningar
Magnus
Haha! Du är inte ensam Magnus. Jag står också, ibland o kolla. Ingen fel med det, och jag är snart 49 år gammal. Grävmaskin är från Hasegawa. De har några stycken.magnusf skrev:Som vanligt är det outstanding Charles! Var kommer grävaren från, är det en leksak som du byggt om?
Om det fanns bra modeller av entreprenadmaskiner skulle jag kunna släppa flygplanen och gå över till det! Fortfarande vid 45 års ålder så står jag (tillsammans med småkillarna) och tittar utanför stängslet när det schaktas och lastas
!
Hälsningar
Magnus
-
- Namn: Nicklas Karlén
Kombinationen med både ett civilt och ett militärt objekt tycker jag är hur bra som helst och det är inte heller speciellt ovanligt i verkligheten heller.
Som vanligt så är det otroligt hög klass på dina byggen. Att bygga grävaren brandskadad är ju en extrakrydda definitivt.
Snyggt.
Nicklas
Som vanligt så är det otroligt hög klass på dina byggen. Att bygga grävaren brandskadad är ju en extrakrydda definitivt.
Snyggt.
Nicklas
Vid tider av oro och fara för staten, åkallar vi Gud och hyllar soldaten.
När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
När faran är över och fyllda blir faten, då glömmer vi Gud och föraktar soldaten
Haha! Tack Nicklas. Kul att höra det från dig. Tusen tack. Denna kombinationen är inte ovanligt. Det vet jag. Därför jag valda att göra så det. Tack att du är medveten om det.
. Nu är det bara börjar med nästan projektet.