Upptäckte en detalj idag som absolute måste med på modellen. Kika på bilden:

För oss som sysslat en del med klädsömnad (eller bara rent allmänt är lite sådär lagom intresserade) blir det ju glädjande när spelet kommer ihåg vissa grundläggande saker som att en rock lämpligen bör vara fodrad, och att de dessutom fått till det som det ska se ut. Det jag syftar på är naturligtvis att fodret är kortare än yttertyget vilket i sin tur innebär att yttertyget kommer synas ett par cm i nederkant även på insidan på den här typen av klädesplagg. Naturligtvis saknas det här på modellen så jag får fixa lite (mindre åtgärd skulle jag tro). Det som är lite lustigt är att där finns en antydan till detaljering av sprundet på insidan av modellens rock (inte rätt jämfört med förebild men närvarande så det är lite skumt att de inte fått till resten). Nåja, inga stora grejer att ordna

Sen nämnde jag ju tidigare att om jag ska bygga den här modellen som min karaktär (vilket det kommer bli) innebär det lite lätta frisyrändringar (och blondering

Frisyr utan hatt:

Och frisyr med hatt:

Kanske har en grej till jag ska lägga till. Springer runt rätt mycket med en liten lampa fäst i-- i-- ehh--- vad det dära "bältes-mojjet" han har på sig nu kallas. hade varit en kul detalj att lägga till. Får se men det är ju alltid lite skoj att modifiera lite.
Jag tror också att jag vet hur jag ska fixa pistolen till honom nu men väntar på att lite prylar ska dyka upp i brevlådan innan jag kan testa.
/Emma