Endure freedom [Klar]
Re: Endure freedom
Otroligt bra mannen. Du inspirerar mig gång på gång. Tack för det.
Superb!!!
Wow! Gillar intensiteten!
Re: Endure freedom [Klar]
Sådärja,
tillsist blev den typ färdig.
Låt mig introducera "Endure freedom", Iraq in March 2008. Under tiden Enduring freedom kampanjen pågår i Afghanistan är det fortfarande inte direkt lugnt i Irak......

Ett alltigenom kul bygge. Tack alla för bra feedback.
Jag fick mersmak och kommer bygga mer modernt.
Jonas
tillsist blev den typ färdig.
Låt mig introducera "Endure freedom", Iraq in March 2008. Under tiden Enduring freedom kampanjen pågår i Afghanistan är det fortfarande inte direkt lugnt i Irak......

Ett alltigenom kul bygge. Tack alla för bra feedback.
Jag fick mersmak och kommer bygga mer modernt.
Jonas
Riktigt bra och väldigt dynamiskt genomfört.
Du har lycktas bra enligt mina kriterier för i stort sett alla modeller:
Rumslig volym.
Kontrast i val av material, former, färger, toner och texturer.
Det oväntade.
Fiffiga dioraman kan betraktas från fler perspektiv och riktningar, här har du lyckats bra. Du har också i mitt tycke hittat en bildruta i en händelseserie som visar det som har hänt men också något som håller på att hända. Vad som kommer att hända kan dock ta ett par olika vägar, öppet slut som kittlar betraktarens fantasi.
Du har lycktas bra enligt mina kriterier för i stort sett alla modeller:
Rumslig volym.
Kontrast i val av material, former, färger, toner och texturer.
Det oväntade.
Fiffiga dioraman kan betraktas från fler perspektiv och riktningar, här har du lyckats bra. Du har också i mitt tycke hittat en bildruta i en händelseserie som visar det som har hänt men också något som håller på att hända. Vad som kommer att hända kan dock ta ett par olika vägar, öppet slut som kittlar betraktarens fantasi.
Stellan Schroeder Englund
-
Jag är ju synnerligen förtjust i dioraman som, så att säga, byggs på höjden. Det här har du gjort riktigt bra!
Snyggt! Jag gillar djupet och kompositionen! Gör sig bra på bild, men är säkert ännu grymmare IRL!
Helt BADASS!!!! Congrats Jonas. Jag älskar den.
Sjukt cool! Jag är djupt imponerad och kan inte annat än att stämma in i hyllningskören! Den sönderbrända ytan är så otroligt bra gjord.
/Gabriel
/Gabriel