EE Lightning dubbelbygge!
Re: EE Lightning dubbelbygge!
Ser riktigt bra ut Magnus, imponerande krisphet i både målning, dekalering och vädring! Lyckas du få båda dessa klara till 08-Open? Jag håller tummarna, vill gärna se dom live! 

Niklas! Open är målet, därav byggoffensiven nu
! Tänkte till och med försöka kläcka ur mig något ytterligare men det får vi se hur det blir med det!
Vi ses i Solna!
Hälsningar
Magnus

Vi ses i Solna!
Hälsningar
Magnus
-
- Namn: Mikael de Bourg Wetterlund
Riktigt läckra! Jag är speciellt förtjust i den som är blank och blå. Härlig blå färg. Jag ser fram emot att få se dem på Open. Kul att det är fler än vi bilbyggare som har upptäckt Bare Metal Foil.
/Mikael
/Mikael
-
Snyggt maskningsjobb!
Hatten av.
Uffe
Hatten av.
Uffe
-
- Kontakt:
Att stödja den här typen av grymt snygga byggen med reservdelar är naturligtvis högst tveksamt från min sida, eftersom jag kommer att ha modeller i samma klass på Open.
Men vad gör man inte för den sköna modellkonsten. De här är verkligen hur läckra som helst!

-
Ett vackert exempel på självuppoffrande, hjältemodig solidaritet. En tår trillar från min ögonvrå.Björn Fransson skrev:Att stödja den här typen av grymt snygga byggen med reservdelar är naturligtvis högst tveksamt från min sida, eftersom jag kommer att ha modeller i samma klass på Open.Men vad gör man inte för den sköna modellkonsten. De här är verkligen hur läckra som helst!

Uffe
Mikael Det här känns nästan hädiskt att berätta men jag har fram till nu mest använt folien för maskering
!
Björn och Ulf Sammanfattar ganska bra mina erfarenheter av modellbyggare i största allmänhet: generösa och hjälpsamma!
Inte mycket kvar nu...

Sorry Björn, jag har tappat kollen på vilken av bommarna som du donerade...
Måste fixa robotarna sedan blir det lite mer vädring för att knyta ihop allt, lite detaljmålning och lite bättring här och där.
Hälsningar
Magnus

Björn och Ulf Sammanfattar ganska bra mina erfarenheter av modellbyggare i största allmänhet: generösa och hjälpsamma!
Inte mycket kvar nu...

Sorry Björn, jag har tappat kollen på vilken av bommarna som du donerade...
Måste fixa robotarna sedan blir det lite mer vädring för att knyta ihop allt, lite detaljmålning och lite bättring här och där.
Hälsningar
Magnus
-
- Kontakt:
Ja, mitt ädelmod känner inga gränser. Som en modellbyggandets Prins Valiant.
Min gamla bom måste vara den på den kamouflagemålade. Syns tydligt. Eller nåt. Hursomhelst gör den sig bättre där än i min reservdelslåda. Och de är verkligen vansinnigt snygga båda två, gillar verkligen vädringen (och här pratar jag inte bara om bommarna, utan om hela modellerna.
). För övrigt även en komplimang till dina läckra bilder, det där fototältet är man bra sugen på!
Sedan ska det väl vara två små antenner på ryggåsen? Men de kanske är på ingång?

Min gamla bom måste vara den på den kamouflagemålade. Syns tydligt. Eller nåt. Hursomhelst gör den sig bättre där än i min reservdelslåda. Och de är verkligen vansinnigt snygga båda två, gillar verkligen vädringen (och här pratar jag inte bara om bommarna, utan om hela modellerna.

Sedan ska det väl vara två små antenner på ryggåsen? Men de kanske är på ingång?
Jag hade även kunnat skänkt en huvdekal jag också. Men jag är rädd att den hade täckt hela huven 
Mycket söta små blixtrar! toppresultat får du av mig, ska bli kul att se dem live på Open!

Mycket söta små blixtrar! toppresultat får du av mig, ska bli kul att se dem live på Open!