Riktigt spännande figursläpp? Eller?

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Lurifax

Riktigt spännande figursläpp? Eller?

Inlägg av Lurifax »

Masterbox indianer från "indiankrigen". :o
Det här är inte direkt mainstream.

http://www.1999.co.jp/eng/10450345

http://www.1999.co.jp/eng/10450343

Någon som vet mer? Det verkar inte vara en bluff med tanke på webbplatsen. Men Masterbox har inget om dem på sin webbplats.

Jag är i o f s inte direkt intresserad av indianer eller indiankrig men jag gillar nyskapande. Det här slår t o m ICMs märkliga släpp av marockaner och eritreaner och greker. Jag ska stödköpa ett set apacher.

/p

PS. Jag sticker inte heller under stol med att jag börjar fundera på vad nästa udda släpp blir. Och jag förnerkar inte heller att jag fantiserar om hopliter från perserkrigen, romerska legionärer från republiken eller tungt infanteri från Hundraårskriget. DS.
holst

CU@C4
Janne Nilsson

Re: Riktigt spännande figursläpp? Eller?

Inlägg av Janne Nilsson »

Bra och innovativt. Finns så mycket mer än andra världskriget.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Janne Nilsson

Re: Riktigt spännande figursläpp? Eller?

Inlägg av Janne Nilsson »

Udda eller inte, här är ett släpp som du missade.
Bild

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar