Vore det inte för gubben i trucken så är det knappast möjligt att se att det inte är 1/1. Imponerande, speciellt eftersom du i huvudsak använder så enkla utgångsmatrial.
/Fredrik b
Truck 'Loading Bay' Diorama WIP
Re: Truck 'Loading Bay' Diorama WIP
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
-
Instämmer med Fredrik.
Det är inte ofta jag har svårt att skilja på foton av modeller och foton av verkliga fordon, men här är det svårt.
Hatten av för imponerande bygge och målning.
Får ve se härligheten på OPEN?
Uffe
Det är inte ofta jag har svårt att skilja på foton av modeller och foton av verkliga fordon, men här är det svårt.
Uffe
Tack Fredrik. Jo. Jag vet. The driver gives it away. Dåligt målning resultat. Inte min bästa sidan när det gäller figur målning men jag försöker. Min förhoppning är blir bättre. Jag jobbar på det. Jag bara behöver lite pepning.Fredrik_B skrev:Vore det inte för gubben i trucken så är det knappast möjligt att se att det inte är 1/1. Imponerande, speciellt eftersom du i huvudsak använder så enkla utgångsmatrial.
/Fredrik b

Hej Uffe. Tack. Jo. Kanske. Jag skulle behöver en mini van eller större bil.Ulf Lundberg skrev:Instämmer med Fredrik.
Uffe

Hej,
Fantastiskt!
Boris
Fantastiskt!
Boris
Man tackar.BGB skrev:Hej,
Fantastiskt!
Boris