Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Har följt ditt bygge med stort intresse Charles och det blev så kanonbra som jag såg framför mig!
Snyggt och genomtänkt in i minsta detalj.... Glöm inte att följa varningstexten...
Micke A skrev:Har följt ditt bygge med stort intresse Charles och det blev så kanonbra som jag såg framför mig!
Snyggt och genomtänkt in i minsta detalj.... Glöm inte att följa varningstexten...
Skit i facket!
(Det låter nästan som en slogan för MUF på 80-talet )
Jag tar dock inte ställning i frågan huruvida företaget ska läggas i blockad eller ej utan konstaterar bara att bygget i övrigt är helt makalöst. Folk brukar ofta, halvt skämtsamt, säga att de trodde modellen var riktig eller att de är referensbilder. I det här fallet så var det faktiskt så att när jag såg första bilden (på sid 8, jag började "baklänges" i tråden) så trodde jag det var en referensbild. I o f s höll illusionen bara en sekund men ändå. Det är ett mycket gott betyg.
Ett fantastiskt bygge, oavsett om du bryter mot abetsskyddslagstiftningen eller ej.
Lurifax skrev:Skit i facket!
(Det låter nästan som en slogan för MUF på 80-talet )
Jag tar dock inte ställning i frågan huruvida företaget ska läggas i blockad eller ej utan konstaterar bara att bygget i övrigt är helt makalöst. Folk brukar ofta, halvt skämtsamt, säga att de trodde modellen var riktig eller att de är referensbilder. I det här fallet så var det faktiskt så att när jag såg första bilden (på sid 8, jag började "baklänges" i tråden) så trodde jag det var en referensbild. I o f s höll illusionen bara en sekund men ändå. Det är ett mycket gott betyg.
Ett fantastiskt bygge, oavsett om du bryter mot abetsskyddslagstiftningen eller ej.
Tack för din kommentar. Kull att höra din överblick på det hela.
Finally took some outdoor photos of this 1/24 scale truck loading bay diorama. morning sun is not always the best to take pics, especially when it's winter. But it will do this time around.
Senast redigerad av tiking den 16 maj 2017, 20:02, redigerad totalt 1 gånger.