Hej,
Jag har för mig att det finns pennor med någon form av flytande bläck i ljusa kulörer. Det var någon som använde en sådan vit penna till att skriva text på ryska stridsvagnar med bra resultat. Vet någon här vad det kan vara för pennor och var jag kan få tag i dem, gärna i stockholmstrakten. Jag har behov av en gul penna för att måla trekronormärket på svenska hjälmar.
Pennorna ger mycket bra täckning och kontrast, inte som traditionella vaxpennor som barn använder (dessa är bra till annat men inte till detta)
/Fredrik B
På jakt efter målningspenna
På jakt efter målningspenna
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
-
- Kontakt:
Re: På jakt efter målningspenna
Tror att jag sett dem på Hobbybokhandeln men är inte säker. Men de kanske finns på Wenzels också.
-
- Namn: Robert Lundin
Tackar, då provar jag där.
/Fredrik B
/Fredrik B
Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre. - Nalle Puh
-
- Namn: Johan Elvin
Vad är det för pennor?
Vad ska man söka på hos hobbybokhandeln?
Vad ska man söka på hos hobbybokhandeln?
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
I vitrinet
J 26 P-51D Mustang
J 29F Tunnan
S 31 Spitfire PR Mk.XIX
J 32B Lansen
J 35J Draken
I vitrinet
J 26 P-51D Mustang
J 29F Tunnan
S 31 Spitfire PR Mk.XIX
J 32B Lansen
J 35J Draken
Det är något sådant här jag har tänkt mig

http://www.flamesofwar.com/Default.aspx ... art_id=849
Jag hittar inget på hobbybokhandelns web, men det verkar vara gelepennor som jag är ute efter. Kan finnas på Panduro eller andra ställen antar jag.
/Fredrik B

http://www.flamesofwar.com/Default.aspx ... art_id=849
Jag hittar inget på hobbybokhandelns web, men det verkar vara gelepennor som jag är ute efter. Kan finnas på Panduro eller andra ställen antar jag.
/Fredrik B