Fantastiskt vacker och imponerade!
Inspirerande bygge!
/Mats E
Hansa-Brandenburg W29 på gång
-
- Namn: Mats Eriksson
Re: Hansa-Brandenburg W29 på gång
-Blessed are those who go around in circles, for they shall be known as wheels
Ser förbålt bra ut den där. Air superiority grey är ingen ny uppfinning 

Stellan Schroeder Englund
Thomas! Jag njuter verkligen av ditt bygge (och Wingnut i största allmänhet) även om jag aldrig kommer att ge mig på ett sådant projekt själv. Det här blir fint!
Hälsningar
Magnus
Hälsningar
Magnus
-
Väl byggt!
Snyggt tillbakahållet målningsjobb.
Uffe
Snyggt tillbakahållet målningsjobb.
Uffe
Där kan man snacka om raka rör! Jag gillar vädringen, och i synnerhet motorn som jag lätt skulle kunna missta för en riktig. Ser fram emot fortsättningen!
/Fredrik
/Fredrik
Snyggt! Och när jag fick se din förra på riktigt igår, så inser jag hur stor den är! Jag gillar losenge-kamouflaget. Jag antar att det är uppdelat i flera dekaler som passas ihop? Det är ju en avsevärd vingyta som skall täckas...
/Fredrik
/Fredrik
Tackar ! Den här kärran är stor, dekalerna till vingarna är som du säger uppdelade i 5 delar per vinge, det behövs då det ändå blir en del finlir med dom.
Har fixat spanarbössan och stativet till den. I detta nu har jag blivit färdig med propellern så i praktiken är det klart nu. Skall gör en enkel basplatta också.

Har fixat spanarbössan och stativet till den. I detta nu har jag blivit färdig med propellern så i praktiken är det klart nu. Skall gör en enkel basplatta också.