Crew till M46 Patton
Crew till M46 Patton
Hej,
Jag har köpt CyberHobbys M46 Patton och skulle vilja ha en besättning till den. Är det någon som har något tips??
Mvh
Robert
Jag har köpt CyberHobbys M46 Patton och skulle vilja ha en besättning till den. Är det någon som har något tips??
Mvh
Robert
-
Re: Crew till M46 Patton
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Hej Janne,
Tack för snabbt svar. Tänkte göra en Koreavagn, tycker besättningen ser lite modernare ut?
//Robert
Tack för snabbt svar. Tänkte göra en Koreavagn, tycker besättningen ser lite modernare ut?
//Robert
Jag vet inte hur mycket i utrustningen som skiljer från WWII till Korea, men det borde inte vara värst mycket.
-
- Namn: Stefan Sjöberg
-
Det stämmer att setet jag länkade till är för Vietnam. Nu är inte Koreakriget något jag är expert på men användes det inte mycket som daterades från WWII där?`
Janne Nilsson
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Nej det kan nog stämma. Jag kommer att använda någon av de besättningar jag har. Skulle det skilja något så är inte det hela världen 
Tack för svar!
Ha de´
Robert

Tack för svar!
Ha de´
Robert
-
Jag läste en bok om det där för år och dar sedan, så ta det med en nypa salt, men jag vill minnas att uniform och utrustning var i stort sett densamma som användes mot slutet av andra världskriget. Kanske om det var någon byxficka hit eller dit som skiljde sig, typ.
-
Möjligtvis kan jag tänka mig att vintermössorna skulle passa bra om det är på vintern.
Janne Nilsson
Janne Nilsson
I början var det surplus från WW2 som användes, utmärkt exemplifierat av vedermödorna för Task Force Smith - vapen och ammunition, såsom raketer till bazooka, var inte riktigt i topptrim efter förrådsförvaring. Efter hand kom det bättre kläder, bl.a. för vinterbruk.
/G