Nytt rum :)
-
Re: Nytt rum :)
Ser onekligen snyggt ut. Men akta sig för motljus som bländar när man arbetar.
Janne Nilsson
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Hejsan Janne.. Har tänkt på detta.. Därför har jag två on/off knappar så jag kan stänga av främre eller bakre (eller bägge) led-radernaJanne Nilsson skrev:Ser onekligen snyggt ut. Men akta sig för motljus som bländar när man arbetar.
Janne Nilsson
efter behov

Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Nu börjar det likna nåt
Är ganska nöjd så här långt, och har övriga rummet för att, som man säger, "växa i".
Behov kommer uppstå, men nu är det hög tid att bygga nåt
Mvh Micke

Behov kommer uppstå, men nu är det hög tid att bygga nåt

Mvh Micke

Alltid trevligt med ordning och reda! Det blir lite mer lättjobbat då! Snyggt!
Är det en verktygstavla modell mindre? Var hittar man en sån?
/Freddan
Är det en verktygstavla modell mindre? Var hittar man en sån?
/Freddan
Hejsan Fredrik och tack.. Har ingen aning faktiskt.. Den var en mindre del av en butiksinredning som jag tyckte skulle passa (fanns andra liknande som var mycket större). Dessa skulle slängas (även led-ljusramperna var på väg att skrotas), så jag tog helt sonika med mig lite pryttlar hem
Mvh Micke

Mvh Micke
Aha..! Tack, då vet jag vad jag ska kika efter ifall man springer över nått.Lerxzt skrev:Hejsan Fredrik och tack.. Har ingen aning faktiskt.. Den var en mindre del av en butiksinredning som jag tyckte skulle passa (fanns andra liknande som var mycket större). Dessa skulle slängas (även led-ljusramperna var på väg att skrotas), så jag tog helt sonika med mig lite pryttlar hem![]()
Mvh Micke
Behöver lite råd..
Nu är rummet klart och allt är bara fint.. Bara ett problem.. Jag har ingen inspiration eller speciell lust att bygga..
När jag sätter mig på min nya plats känns allt "fel" på något sätt och jag förstår inte varför..
Finns det någon hobbypsykolog (fri tolkning av hobby i detta fall
) som kan förklara vad detta kan bero på?? Rent logiskt borde väl byggandet få en uppsving istället för tvärtom?!
Mvh Micke

Nu är rummet klart och allt är bara fint.. Bara ett problem.. Jag har ingen inspiration eller speciell lust att bygga..
När jag sätter mig på min nya plats känns allt "fel" på något sätt och jag förstår inte varför..
Finns det någon hobbypsykolog (fri tolkning av hobby i detta fall

Mvh Micke

Tyvärr är inspirationen bland det absolut svåraste att få grepp på. Mina absolut mest kreativa tillfällen har t.ex. varit när jag tvingades bygga på köksbordet, eller när jag hade tentor. Tyvärr känns det som att inspirationen helst kommer när den inte borde. Dock så påstår många att man kan bygga sig till den. Jag har väldigt svårt för det.
Allt är bättre än att tentaplugga, jag bakade alltid matbröd...
Hälsningar Magnus
Hälsningar Magnus
Jag har upptäckt att det är samma med att skriva forskningsartiklar, det blir väldigt välstädat på skrivbord och hårddisk och institutionsköket och …
Micke, du behöver helt enkelt en deadline – för något annat än modellbygge.
Micke, du behöver helt enkelt en deadline – för något annat än modellbygge.