Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Åhh! Så läcker, den har jag själv funderat på men tror jag får lägga det projektet på is efter att ha sett ditt grymma resultat. Inte helt lätt att få nåt grått så levande!
Tack för de vänliga orden, nu känns det dock som om jag oavsiktligen lurat några av er. Jag länkade till en svart-vit bild av traktorn då jag tyckte den gav "rätt" gammel-traktor stämning. I verkligheten är traktorn BM Volvo röd som denna bild visar:
Byggsatsen är SKP Models, skalan är 1/35 och delarna var i resin och metall. SKP Model har väl ett lite varierat rykte. Den här modellen var i snitt ganska trevlig men med en del missar och bubblor i resinet, märkligt nog var de små detaljerna välgjutna medan de större delarna hade en hel del missar.