Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Hej!
Det är min stor projekt fran förra aret. T 34/85 med polsk taktiska nummer som tillhörde till Polish 1st Armoured Brigade of the defenders of Westerplatte. Modell kommer fran Dragon skala 1/35 och tillsatser ( metal kanon, hjul, metal tracks, photo-etched parts ). Jag har gjort en faktura stål, svetsmärken och behallare för diesel. Jag maste förbättra min belysning för att göra bilder det finns ett problem med färgmodellen. Ser bättre ut i verkligheten.
Lycka till !
Lukas
Den ser suvverän ut!
WOW!
två små frågor:
1) När det gäller bilderna så ser det ut som om vitbalansen på kameran är ställd på "Auto" annars ser dom fantastiska ut!
2) Var bor du någonstans! dom modellerna du visar vill man gärna se LIVE på någon tävling!
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72