Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
SvenYoung skrev:Gillar denna skarpt, Janne! Du har gett dig på en av de svåraste moderna kammomönstrena och klarat det helt lysande. MERDC är inte lätt.
Snyggt slutresultat! Nu får du gärna gå tillbaka till flyg så du inte fortsätter att skämma ut oss pansarbyggare
Nej, fortsätt så här så klart!!
HAHAHAHAHA Tack Sven
Nä inte ska ni skämmas
Ja det blir nog att jag fortsätter på "vårhöken" , har en Jagdpanther som behöver nya band (jävla dragon magic track!)gärna gummi band
Vadå? Jag gillar band med separata länkar i plast. Har aldrig provat Dragons, men de jag använt har gett ett bra och realistiskt resultat. Jag skulle aldrig orka bygga ihop några metallband, där går gränsen.
Däremot så är 1:35 inte riktigt min skala, jag har aldrig byggt klart något i denna skala på en seriös nivå. De blir ju även så stora... Men snyggt kan det bli när de blir klara!