Lav-25 1/35 "Piranha" Klar sid 5.
Re: Lav-25 1/35 "Piranha" Klar sid 5.
Grymt bygget!
-
- Namn: Henrik Persson
Tackar! Riktigt skoj att du gillar den Per302C skrev:Riktigt snyggt Henrik! Kul!
Om du väljer att packa vagn så se till att hålla dig på en lagom (realistisk) nivå bara

/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
-
Tack så mycket Charles!tiking skrev:Grymt bygget!

/Henrik Persson
Den där blev riktigt fin! Det är inte så himla lätt att få till ett vitt fordon bra men du har lyckats tycker jag. Och lite lagom med krafs utanpå skulle nog ytterligare lyfta modellen!
Hälsningar Magnus
Hälsningar Magnus
-
Det var kul att höra, tack Magnus! Ja den känns lite som Bertha dekalen som finns på den, dvs lite nakenmagnusf skrev:Den där blev riktigt fin! Det är inte så himla lätt att få till ett vitt fordon bra men du har lyckats tycker jag. Och lite lagom med krafs utanpå skulle nog ytterligare lyfta modellen!
Hälsningar Magnus

/Henrik Persson
-
Precis som Magnus tycker jag att du fått det vita att se realistiskt ut, och det är en nog så svår kulör! Den ser till och med bättre ut IRL, kan jag intyga.
-
Tackar, det värmer att få höra Joakim, jag tycker det är ganska svårt att få ett bra ljus när jag ska fotografera och ge rättvisa åt modellen.Joakim Hultman skrev:Precis som Magnus tycker jag att du fått det vita att se realistiskt ut, och det är en nog så svår kulör! Den ser till och med bättre ut IRL, kan jag intyga.
/Henrik Persson
'Den där blev ju mumma! Ett vitt fordon är ju ganska skönt för ögat att titta på. Gillar den skarpt!
-
Tackar Henrik för de glädjande orden! och riktigt skoj att du gillade min modell 
/Henrik Persson

/Henrik Persson
Hej Henrik!
Det här blev ju kanonbra. Du har lyckats med den svåra bedriften att måla och vädra ett vitt fordon, utan att det vita blev brunt och blaskigt. Att bibehålla den vita färgen, även under all vädring, är inte lätt men det har du lyckats med.
Bygget, målningen och vädringen är toppen. Hoppas att få se denna live en gång.
Håller med andra att lite packning och jox skulle lyfta modellen ytterliggare, men det är en liten sak i sammanhanget.
Skall du göra en fin platta till den också?
Det här blev ju kanonbra. Du har lyckats med den svåra bedriften att måla och vädra ett vitt fordon, utan att det vita blev brunt och blaskigt. Att bibehålla den vita färgen, även under all vädring, är inte lätt men det har du lyckats med.
Bygget, målningen och vädringen är toppen. Hoppas att få se denna live en gång.
Håller med andra att lite packning och jox skulle lyfta modellen ytterliggare, men det är en liten sak i sammanhanget.
Skall du göra en fin platta till den också?
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo