Tjenare igen!
När plastbygget låser sig skruvar jag gärna i gamla RC-bilar i skala 1:10. Fick ett infall ikväll och tänkte tanken att här i denna hobbyn finns ju många i samma ålder som undertecknad. Kanske har även ni kört lite RC på sent 80-tal och tidigt 90-tal och sedan har bilarna gömts (och glömts?) bort på vindar i föräldrarnas hus osv.
Om någon har något vrak som ni vill bli av med kan ni väl slänga iväg ett mail och kolla om jag är intresserad, det är främst bilar från Tamiya, Kyosho, Hirobo, Schumacher och några andra tillverkare som är intressanta. Och El, inte metanol...
Som sagt, skjuter från höften här!!!
//BjörnK
RC-Jakt, RC-bilar från 80-talet sökes!
-
- Namn: Mikael de Bourg Wetterlund
Re: RC-Jakt, RC-bilar från 80-talet sökes!
Jag (egentligen min son) har en Kyosho EP Ultima ST Racing Sports - 30952 till salu. Den är från ca år 2000. Är det för nytt för att vara intressant? Den är komplett så vitt jag vet.
/Mikael dBW
/Mikael dBW
Re: RC-Jakt, RC-bilar från 80-talet sökes!
Tjenare Mikael!
Njae, den där kärran känns ju lite sci-fi aktig jämfört med de bilarna jag letar efter! Men kul att nån reagerade på tråden!
//Björn
Njae, den där kärran känns ju lite sci-fi aktig jämfört med de bilarna jag letar efter! Men kul att nån reagerade på tråden!

//Björn