Passa dig Erik så du inte bränner ut dig....Öken-Erik skrev:ALLA mina modeller är påbörjade... mentalt alltså.
Så svaret får väl bli.... kanske ett tusental eller så.... jag vågar inte räkna...
Öken-Erik
CU@C4

/Henrik Persson
Passa dig Erik så du inte bränner ut dig....Öken-Erik skrev:ALLA mina modeller är påbörjade... mentalt alltså.
Så svaret får väl bli.... kanske ett tusental eller så.... jag vågar inte räkna...
Öken-Erik
CU@C4
Att lägga undan en modell ett "tag" låter ju sunt men ett tag kan kanske bli månader eller längreRobert A skrev:Bättre lägga undan en modell ett tag som jävlas för att börja på något lättbyggt som omväxlingDet är min filosofi..
Om du inte är van att lägga undan modeller kanske du ska börja med några få under en kortare period. Känns det bra kan du utöka "ett tag" så det blir allt längre. Snart har du blivit vaneettagare som många andra.easy_company skrev:Att lägga undan en modell ett "tag" låter ju sunt men ett tag kan kanske bli månader eller längreRobert A skrev:Bättre lägga undan en modell ett tag som jävlas för att börja på något lättbyggt som omväxlingDet är min filosofi..
Vad vet jag
![]()
/Henrik Persson
Jag tänkte att det här stämmer nog, men sen insåg jag att jag har minst 50-100 modeller som jag köpt för att de såg roliga ut, hade fin boxart, för säkerhets skull, ifall jag byggde mitt andra exemplar, var billig, enda som fanns tillgängligt när det brände till i plånbörsen eller någon annan knasig anledning.Öken-Erik skrev:ALLA mina modeller är påbörjade... mentalt alltså.
Öken-Erik
CU@C4
Kruxet är väl just att få plats med alla modellerÖken-Erik skrev: ....... och det finns plats för alla.
Öken-Erik
CU@C4
Bygga färdigt innan man köper nytt... Är det överhuvud taget möjligt?Öken-Erik skrev: jag har lite svårt att förstå tänket med att man måste bygga färdigt innan man köper nytt, för mej känns det oerhört stressande! Men vi är alla olika och det finns plats för alla.