Förresten! Vad är ett markhastighetspitotrör för något? Aldrig hört talas om...
Sen saknar du de två "grodögonen" på radarvarnaren bak, men det kanske du har koll på? Smådetaljer, men som gör mycket för helheten. I övrigt ser det mycket bra ut!
Tack NiklasNiklas skrev:Snyggt Janne, men jag vet inte riktigt om jag kan förlåta dig för kompanimärket....
Förresten! Vad är ett markhastighetspitotrör för något? Aldrig hört talas om...
Sen saknar du de två "grodögonen" på radarvarnaren bak, men det kanske du har koll på? Smådetaljer, men som gör mycket för helheten. I övrigt ser det mycket bra ut!
Hej JanneJodå, de små grodögonen ska dit...ska bara göra dom på något smart sätt. önskar jag hade ett punch set
Tack för erbjudandet,Mangemagnusf skrev:Hur stora och tjocka ska de vara Janne? Jag kan puncha åt dig om du inte hittar på något listigare vis (jag har ibland kapat runda plastprofiler).
Hälsningar
Magnus
Playdate! its on!Erik_G skrev:Du kan få låna något av mina P&D-set. Bara att komma förbi o hämta.. Kan ta med till jobbet i morrn.
/E
Fräckt. ...och smart!Pål Björkman skrev:Hej JanneJodå, de små grodögonen ska dit...ska bara göra dom på något smart sätt. önskar jag hade ett punch set
Ett litet tips på ett egettillverkat verktyg. Scrolla ned till halva sidan så hittar du ett enkelt och smart tips![]()
http://www.armorama.com/modules.php?op= ... _id=231931
mvh Pål
Tack MathiasMathias Andersson skrev:Mycket snyggt bygge! Gillar metoden du använde på noskonen för att få den sliten! Håller dock med Niklas om kompanimärkena på landställsluckorna, men men.
Om jag minns rätt från typkursen så är det lilla pitotröret ovanför nosställsluckan till för att begränsa sidrodrets utslag ju högre hastighet fpl hade.