Vi kan erbjuda i princip hela sortimentet byggsatser från Academy, Airfix, AFV Club, Add On Parts, Dragon Models, Eduard, Hobby Boss, Italeri, Master Box, Meng, Miniart, Takom, Tamiya (förstås!), Trumpeter, Zoukei-Mura och Zvezda mfl. (nu känner jag mig som en nördigare variant av Hudson

I dagsläget så har vi akrylfärg från Tamiya och Vallejo i lager, plus lite Mr. Hobby (mest Mr. Surfacer, thinner och sånt). Humbrol är på väg in.
Dessutom så har vi allt från Harder & Steenbeck och Sparmax. Från kompressorer och airbrushes till reservdelar som packningar och tillbehör.
Eftersom det är precis nystartat & nylanserat så saknar mycket bilder och text. Vissa tillverkare saknar produkter i sitt sortiment, fokus har legat på att få in de produkter vi har i lager, och allt eftersom fyller vi på i systemet med produkter som kan beställas in. Vill du beställa något som saknas går det bra att maila till sales@mamoco.se så återkommer jag med aktuella priser och leveranstid.
Det är säkert också en del buggar i systemet som jag verkligen inte har hittat eller benat ut. Så därför erbjuder vi 5% rabatt på hela sortimentet fram till slutet av Mars som "plåster på såren". Registrera dig som kund och ange "HIPP-HIPP-HURRA" i kundvagnen.
Målet är att kunna erbjuda byggsatser, tillbehör och verktyg till priser och leveranstider som gör att du slipper beställa från Hongkong och framförallt har garanti på t.ex. airbrushes.
Har du frågor, funderingar eller något annat så skicka ett mail till info@mamoco.se eller posta här i tråden!

Ja just det, jag måste ju också skriva "Gilla oss på Facebook & följ oss på Twitter och Instagram". Så, nu är det gjort! Väl mött!