Mals Way...FW190A8 R2 (R8) Part: I. Stürmbock.
-
- Namn: Lars Befring
Re: Mals Way...FW190A8 R2 (R8) Part: I. Stürmbock.
Bygget: Gilla
"tum-palett" : Jätte-GILLA
"tum-palett" : Jätte-GILLA
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
-
Tack Lars.
Haha jo....tumnagelpalett galet praktiskt.....
Hålla delen samtidigt o ha färg tillgängligt....funkar kalas o så får man spännande manikyr på kuppen lol
Haha jo....tumnagelpalett galet praktiskt.....
Hålla delen samtidigt o ha färg tillgängligt....funkar kalas o så får man spännande manikyr på kuppen lol
-
Hur snyggt som helst! Kvaliteten på det du gör är farscinerande hög tycker jag. Håller med om bältena också de ser väldigt snygga, fortsätt så!
Jakob Fall
AP
AP
-
Tackar...det värmer...blir generad med....jfall skrev:Hur snyggt som helst! Kvaliteten på det du gör är farscinerande hög tycker jag. Håller med om bältena också de ser väldigt snygga, fortsätt så!
är en nybörjare på ett sätt (ser mig sådan, eller mkt hela tiden....).....bara kört lite över två år nu sen restart 19-20år tebax o visste inte ens vad en wash war eller torrborst (ägde ingn ab då heller, var en pesnel kille back then)
Har bara en bild framfär mig vad jag vill ha det som.....inget annat.....det är så mkt o ta igen...men en sak kan jag säga....fyfan vad kul

Bra jobb på de där bältena. Jag tycker personligen att Radubs bälten suger kamelmule. De skickar inte med några vettiga instruktioner. Om de tycker att en bild av redan hopsatta bälten fungerar som ritning så får de tänka om, för jag begriper absolut ingenting av bilderna. Så bra jobbat där.
Och cockpiten ser försklassig ut, fortsätt så.
Och cockpiten ser försklassig ut, fortsätt så.

Live & let dry.
-
Tackar 
Jag fick enkla instruktioner på mina, en manual två frimärken stor lol
En skiss i profil så man såg hur vikningen o lagren ska ligga....

Jo, de fick jag också. Begrep som sagt ingenting av dem. Antar att jag är lite korkad på så vis. Måste ha övertydliga instruktioner för att begripa skiten.Mal_Belford skrev:Tackar

Live & let dry.
-
Läckert som attan!
Brukar du lägga sidenmatt eller blank klarlack innan du kör Flory i cockpit? Och blir det drybrushing före eller efter ovannämnda wash?
Brukar du lägga sidenmatt eller blank klarlack innan du kör Flory i cockpit? Och blir det drybrushing före eller efter ovannämnda wash?

Live & let dry.