Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Emil_Juhl skrev:Jo min Tadpole är nästan färdigbyggd. Saknas bara lite nitar. Men den är ju inte riktigt på samma ambitionsnivå som din =)
Roligt att du snart är klar med byggandet, Emil! Skall bli roligt att se vad du hittar på med färgläggningen!
Med alla scratchade delar du har gjort på din skulle jag själv anse att ditt bygge är ambitiöst..
MiniStuff skrev:SÅ himla läcker den blir Sven! Håller med andra att den där bjälken var å det finaste på länge Brutal.
Kan inte vänta tills du börjar få på färg.
/Mrks
Tackar tackar Markus!
jag blir jätte glad (och lite överraskad) att träbjälken får så mycket beröm. Det var en ren chansning att göra den i plast. Svårt att få "liv" i plasten så den liknar trä. Det visar sig under målningen om konceptet fungerar
En kul detalj att ha på modellen, lite "medeltids-stuk" över den, haha...
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Ja, verkligen kul med dessa tidiga tanks, Robert. Ju fler desto roligare.
På Armorama finns den en tråd om just Tamiya's Mk.IV. Märkligt hur många som sågar modellen innan den ens visats. Det diskuteras/gnälls mycket om motoriserings-möjligheterna.
Själv tycker jag att man inte skall gnälla, skulle tro att modellen blir hur fin som helst.
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo