Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Detta är vagnen jag ser varje dag när jag startar min lappis och en vagn jag drömt om att bygga, kanske man vågar på sig ett bygge från scratch nån gång.
Tja, jag tyckte att interiören i stridsutrymmet var pillrigt men torninredningen har fått mig att tänka om. Här var det smått, man märker att man har stora och klumpiga fingrar.
Blir bara ett par bilder denna gång, på några av detaljerna som skall sitta på insidan av tornet. Ksp:erna, diverse sikten och så några små spakar och vevar.
Nästa uppdatering kommer om några dagar, då skall dessa detaljer sitta på plats i tornet.
Eftersom Emil snodde min femkrona till sin tråd i helgen, så fick det bli en tia denna gång ..
Usch, det är rätt otacksamt att förstora upp så här mycket, ser för trist ut..
Tack för titten!
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Till nästa bygge så stäng bara luckan och säg att du gjorde inredningen. Vi kommer tro dig ändå! Pilligt värre och mycket snyggt jobbat med PC:n
Mvh Hampus
Grymt - om du menar att du har pillat till de här delarna på egen hand så ångrar jag nästan att jag skickade dig bilderna - du hade varit mycket mycket lyckligare utan att veta hur alla dessa små detaljer skall se ut
Det hade blivit mer tid till TV och annat då
Hampus, du kunde väl ha sagt det för tre veckor sedan! Då hade jag stängt ALLA luckor.. tack för vänlig feedback!
Stefan, yapp det är ditt fel. Vore det inte för alla detaljbilderna så hade jag varit lyckligt ovetande. Som det är nu, så kan jag inte låta bli att försöka återskapa det hela. Fast ksp:erna har jag snott från en annan modell, så allt är inte scratchat. Tackar för bilderna, och uppmuntrande kommentarer.
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo