Testa ditt färgsinne
Testa ditt färgsinne
Kolla hur väl du kan urskilja färgnyanser. Jag fick 19, om nån vill tävla.
Re: Testa ditt färgsinne
Samma här. Det intressanta var att den största felprocenten verkade ligga inom dom färgerna som jag gillar minst.
Är det anledningen till att tröjor jag köper är i samma färgskala som trafikflygplanen jag helst bygger?
Är det anledningen till att tröjor jag köper är i samma färgskala som trafikflygplanen jag helst bygger?
Här är en tråd där en del redan gjort testet http://www.ipmsstockholm.se/phpBB3/view ... d&start=10
Stellan Schroeder Englund
Lustigt. Jag gjorde testet en gång till men utan glasögon och mörkare runt monitorn och då blev resultatet 0.
Kanske jag ska prova att måla modellerna i mörker utan glasögon så att jag knappt ser dom. Kan det ge bättre resultat?
Kanske jag ska prova att måla modellerna i mörker utan glasögon så att jag knappt ser dom. Kan det ge bättre resultat?
-
Jag fick 8.
Henrik Bergman, Vargön
_______________________________________________________________________________________________________
Det är bara en hobby...det är bara en hobby...det är b......
_______________________________________________________________________________________________________
Det är bara en hobby...det är bara en hobby...det är b......
-
- Kontakt:
Jag fick 3. Gör en del layoutjobb, mest svartvitt men har väl en hyfsad koll på färgsättning tydligen...
mvh, Janne
IPMS Sydost
IPMS Sydost
15
Jäklans vad man blev trött i ögonen efter ett tag.
Håkan F
Jäklans vad man blev trött i ögonen efter ett tag.
Håkan F
41 lyckades jag få ihop
-
3 blev det.
/B
/B