Bra ställen för att köpa 1:48 ?
Re: Bra ställen för att köpa 1:48 ?
Jo när de gäller är de få som är lika bra som Tamiya
Jakob Fall
AP
AP
jfall skrev:Jo när de gäller är de få som är lika bra som Tamiya
ja tror nog det blir dom jag håller mig till ett tag
Kvalitén varierar rätt kraftigt när det gäller Revell. Deras modeller kommer ofta från andra tillverkare. Kan vara allt från gammal Matchbox och sunkig Italeri till knivskarpa Hasegawa. Man får göra lite efterforskningar innan man köper.
Ebay For the Win.
Hardcore skrev:Ebay For the Win.
ebay o blocket känns ju dock lite som att sticka ner handen i ett svart hål, man vet aldrig riktigt vad man får upp xD
Tyvärr är priserna på 48-pansar i Sverige på gränsen till löjligt dyrt. Köp utomlands ifall du vill bygga mycket. Och inte de Tamiya-boxade Italeri-satserna. De kostar typ dubbelt så mycket, utan större mervärde.
denstore skrev:Tyvärr är priserna på 48-pansar i Sverige på gränsen till löjligt dyrt. Köp utomlands ifall du vill bygga mycket. Och inte de Tamiya-boxade Italeri-satserna. De kostar typ dubbelt så mycket, utan större mervärde.
hmm min tamyia panzer kostade 285 vilket jag inte tycker var så farligt dyrt
Allting är såklart relativt. Men i Japan kostar den runt 130kr, så det är lite skillnad.
Har köpt prylar på Ebay 148 ggr och bara varit mmissnöjd och skickat tillbaks en gång (för oriktig produktbeskrivning).revonn88 skrev:Hardcore skrev:Ebay For the Win.
ebay o blocket känns ju dock lite som att sticka ner handen i ett svart hål, man vet aldrig riktigt vad man får upp xD
Svart hål? Nä, jag har skådat ljuset

Jo jag håller med dig, handlade på Ebay första gången för ett år sedan ungefär och jag är helt frälst. Fantastiskt utbud, låga priser och framförallt kan man få tag på modeller som utgått. Köpte senaste igår en SU-25 i 1/48, can't waitHardcore skrev:Har köpt prylar på Ebay 148 ggr och bara varit mmissnöjd och skickat tillbaks en gång (för oriktig produktbeskrivning).revonn88 skrev:Hardcore skrev:Ebay For the Win.
Svart hål? Nä, jag har skådat ljuset

Jakob
Jakob Fall
AP
AP