Hm. Där rök alltså Lansarnas eventuella hopp om framskjuten placering nästa år. Dessa golare! Suck!magnusf skrev:Björn! Tråkig nyhet gällande Vampire: Materialbutiken på Söder här i Stockholm fick enligt säker källa (vi kan kalla honom Anders) in fyra stycken. Någon (vi kan kalla honom Anders) tingade två av dessa. Någon golade sedan via SMS till mig (vi kan kalla honom Anders) - och så var de bara en (byggsatserna alltså...)! Ska förbi och hämta imorgon så får vi se om det inte kan bli en färdig Vampire snart!
Martin: Underbara bilder! Du känner ju mig som byggare, visst är det det skabbiga som jag går igång på. Har inte kommit riktigt till individvalet ännu, men jag har givetvis funderat åt det hållet. Hittade en bild på en sen F 11-17 i Lansenboken som verkade intressant - men dessa ser ju också klart lockande ut. Framskrapad plåt, flammig olivgrön och övermålade siffror... Mums!
För att utmana mig själv lite, ska A 32:an faktiskt bli en nylevererad metallblank F 17-maskin. Tro't eller ej! Med blå fena...