Hmm.. konstigt... Du har PM... hoppas jag...Sten Ekedahl skrev:Mats, ingen epost ännu...
Köpes: Vingtor dekaler
-
- Kontakt:
Re: Köpes: Vingtor dekaler
Mats, tror du att rundlar och bokstäver från något av arken passar om man vill göra en Norseman i gult eller silver á la Norsemanboken?
Stellan Schroeder Englund
-
- Kontakt:
Rundlar ja, men inte bokstäver tyvärr.Stellan skrev:Mats, tror du att rundlar och bokstäver från något av arken passar om man vill göra en Norseman i gult eller silver á la Norsemanboken?
-
Japp! Det funkade.Mats Averkvist skrev:Hmm.. konstigt... Du har PM... hoppas jag...Sten Ekedahl skrev:Mats, ingen epost ännu...
Sten Ekedahl
Rule Britannia!
Rule Britannia!
Det är inte så att det är tänkt att dekaler för dessa målningar kommer, om du vet?Mats Averkvist skrev:Rundlar ja, men inte bokstäver tyvärr.Stellan skrev:Mats, tror du att rundlar och bokstäver från något av arken passar om man vill göra en Norseman i gult eller silver á la Norsemanboken?
Stellan Schroeder Englund
-
- Kontakt:
Inte som det ser ut just nu.Stellan skrev:Det är inte så att det är tänkt att dekaler för dessa målningar kommer, om du vet?Mats Averkvist skrev:Rundlar ja, men inte bokstäver tyvärr.Stellan skrev:Mats, tror du att rundlar och bokstäver från något av arken passar om man vill göra en Norseman i gult eller silver á la Norsemanboken?
-
Dekaler anlände idag, Tack!Sten Ekedahl skrev:Japp! Det funkade.Mats Averkvist skrev:Hmm.. konstigt... Du har PM... hoppas jag...Sten Ekedahl skrev:Mats, ingen epost ännu...
Sten Ekedahl
Rule Britannia!
Rule Britannia!