Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tack Erik och Jonas!
Och tack för inspirationen, Erik. Bra foto!
Detta har fladdrat förbi nånstans tidigare, tror att det var härifrån jag fick uppslaget att fästa ett par presenningar på kranen. Ser nu att mina blev lite annorlunda.
zapper skrev:Mycket festligt! Inte M113-inbackad-i-ett-tvätteri-festligt, men ändå Schaktblad, vinschar och kranar är oslagbart för att piffa till (pansar-)fordon.
...
Ja just det, M113 var det ja.
Har ju börjat på basplattan men med rykten om en ny M113 på gång så har jag inte lyckats börja på varken min Tamiya eller Academy.
Har (dessvärre) bådas M113 och ca ett antal kg ets dessa till men inget händer. En mental låsning helt enkelt...
Det ryktet har jag missat (dvs om en ny M113 på gång) men det hoppas jag verkligen på.! Min Kongo M113 bara väntar på en bättre byggsats för att kunna slutföra bygget (dvs hela exteriören).
Tillbaka till topic!
Njuter verkligen av detta M32 bygge, Anders. Snyggt jobbat så här långt, och vinjettplattan kommer att bli kanon!
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Robin Nilsson skrev:Vadå ny M113? Vilken tillverkare är det som ryktena pekar ut ?
Kanske dags att bygga alla M113 i förrådet .....
Minns inte var (ML?) men enligt nån kommentar jag läste ska en ny i styren vara på gång.
Ingen tillverkare har nämnts vad jag vet, men med dagens utbud så finns det ju några kandidater att välja på. Kan för egen del bara hoppas att det inte är Dragon men den risken torde ju vara minimal.
Hursomhelst, ett trevligt rykte är det i alla fall!
Lite fast forward blir det för nu har jag tagit mig i kragen och fått denna så gott som färdig.
Aningens mer vädring och en del småplock (antenn mm) är kvar att fixa men sen sätter jag punkt.
Sedan återstår basen... keep calm and carry on.
PS. Tycker bilderna blev lite små men det beror kanske på Photobucket.
Jag gillar den också skarpt!
Om jag skulle få ge dej ett litet tips så är det att slänga på något stowage i en avvikande färg för att få lite skojiga kontraster.