På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Herre jisses min je, hur ska du hämta dig från detta under överskådlig framtid?! Det är bara att räkna med att du inte lär vara kontaktbar under kommande dagar
Det är ju otroligt vad man kan hitta i en brevlåda om man bara tittar noga... I min låg det >2 kg Focke-Wulf 190-böcker, stackars brevbärare...
Och så diggar jag begreppet "brevlådefynd" som ju fastslår att det är ett skeende helt utanför ens kontroll. "Brevlådefynd", det är något som bara dyker upp utan ens egen medverkan...
Det är ett mysterium på samma sätt som Loch Ness, Ombordtagningar och Eskimåer.
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Ja... Rätt som det är ligger det fantastiskt trevliga saker där... Brukar försöka förklara det för hustrun när hon tycker att det har varit rätt många modeller där på sistone. Jag har liksom inget att göra med det, plötsligt bara händer det!