Söker dekaler!
Söker dekaler!
Nämligen nationalistkinesiska (flygplans) dekaler i 1/700 eller 1/350 till ett projekt jag jobbar med.
Skulle behöva ett par stycken, vet fö inte ens om det finns dylika dekaler, någon som vet?
Sino-Erik
CU@C4
Skulle behöva ett par stycken, vet fö inte ens om det finns dylika dekaler, någon som vet?
Sino-Erik
CU@C4
Re: Söker dekaler!
Jag har i 1/72 Erik! Möjligen att du kan fota av dem och göra egna till den skala du skall ha.Vill du ha arket så vänligen maila mig/Lennart
Jag har också i 1/72, men tack iaf Lennart.
Sino-Erik
Sino-Erik
OK, låt oss omformulera frågan:
Ni, fartygskillar/skeppsgossar, vet ni om det finns nationalistkinesiska dekaler i 1/350 meller 1/700 överhuvudtaget?
Jag har alltså INGEN koll på denna delen av hobbyn, men ni som har kan väl dela med er.
Öken-Erik
CU@C4
Ni, fartygskillar/skeppsgossar, vet ni om det finns nationalistkinesiska dekaler i 1/350 meller 1/700 överhuvudtaget?
Jag har alltså INGEN koll på denna delen av hobbyn, men ni som har kan väl dela med er.
Öken-Erik
CU@C4
Som sagt ,i 1/350 finns ju en hel del.Men det verkar inte finnas några för Nation.Ch. Men varför inte göra egna ,har du förlagan så är det ju bara att ta dem i photoshop
förminska och skriva ut på dekalfilm.Lennart
förminska och skriva ut på dekalfilm.Lennart
Tack för svaret Lennart.
Men för mej är det inte "bara", jag har helt enkelt inte kunskapen o grejorna.
Men jag har en "plan B"....
Sino-Erik
Men för mej är det inte "bara", jag har helt enkelt inte kunskapen o grejorna.
Men jag har en "plan B"....

Sino-Erik
Hej Erik!
Om du har bilder på märkningarna, så kan jag hjälpa till att ta fram dekaler (dvs printa dem på dekalpapper). Har visserligen aldrig skrivit ut så små dekaler, men det borde fungera med högsta upplösning.
Om du har bilder på märkningarna, så kan jag hjälpa till att ta fram dekaler (dvs printa dem på dekalpapper). Har visserligen aldrig skrivit ut så små dekaler, men det borde fungera med högsta upplösning.
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Alltid bra att ha en plan B Erik
jag har ingen skrivare för tillfället,annars hade jag gärna gjort dem till dig.
Vi kanske borde lägga ut en tråd om hur man går till väga. Lycka till med bygge och dekaler hursom/Lennart

Vi kanske borde lägga ut en tråd om hur man går till väga. Lycka till med bygge och dekaler hursom/Lennart
Hej Sven!
Vi kan väl höras.
Tyvärr kommer jag inte på byggmötet imorgon men det är inte jättebråttom.
Öken-Erik
Vi kan väl höras.
Tyvärr kommer jag inte på byggmötet imorgon men det är inte jättebråttom.
Öken-Erik