På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Vill bara visa några bilder jag tog idag på 39131, som har fått en retromålning.
Anledningen till detta är, att F7 slutar flyga JAS 39A/B vid årskiftet.
Enjoy
God Jul
Henrik Bergman, Vargön
_______________________________________________________________________________________________________ Det är bara en hobby...det är bara en hobby...det är b......
Magiskt! När beskedet om Kittyhawks 39C kom, undrade jag vad jag nu skulle göra med min Italeri 39A. Plötsligt blev allt så självklart! Byggabyggabygga!
Dessutom: En stor eloge till alla inblandade för en kul, väl genomförd idé. Det enda som saknas nu är en bild på kärran i luften.
Jag har spritt din bild både högt och lågt.. eller i alla fall här, på ARC och på Soldf. Hoppas du inte misstycker, Henrik. (Jag har angivit dig som fotograf hela tiden).
Kan bara säga att den är riktigt poppis!
Jag blir riktigt glad varje gång jag ser den!
Det stämmer. Undersidan är inte ommålad.
Även jag förlåter det, då jag inte haft fingrarna i syltburken, i detta projekt
Har du några länkar ifrån de andra forumen?
Hittar inget när jag söker.
Henrik Bergman, Vargön
_______________________________________________________________________________________________________ Det är bara en hobby...det är bara en hobby...det är b......