Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
OK kunde inte hålla mig
Jag hade nog inte riktigt räknat med att den skulle bli lika lång som 88an med extratanken...
Undrar vad nästa stora roliga Revell blir, bortsett hundranior, hundraelvor och åttiåttor? Hmm en Dornier 335 eller Arado 234 skulle sitta finfint! Eller en tjugonia!?
Nån måtta får det va, men tack för att du övertalade mig att övertala mig att bygga den. Nu räcker det med Tunnor och 1/72 för nästa årtionde också.
Jag råkar dock veta att det finns andra wtf-if på gång här, fast de blir det tvärtom blågult på.
Så klar som jag tillåter den bli så här efter ca 5 tim arbetstid, så när på X-4-missilerna som jag inte kan bestämma mig vilken färgburk jag ska doppa dom i?
Inte det minsta 100%, men jag får vara nöjd över att den faktiskt blev klar
Mendu, vilken goding! Och vilken best den där tysken verkar vara. Svårt att hantera de här stora sakerna. Och förvara. Kanske är det därför man sällan lyckas bygga klart dem? Någon form av självbevaralsedrift?
Björn Fransson skrev:Och vilken best den där tysken verkar vara. Svårt att hantera de här stora sakerna. Och förvara. Kanske är det därför man sällan lyckas bygga klart dem? Någon form av självbevaralsedrift?
Hehe, ja kanske det...I fallet Revell 1/32 Heinkel 219A-7 är det dessutom väldigt självbevarelsedriftigt att låta bli niträknandet...men den börjar ta sig...kanske klar till nyår
bultenibo skrev:Lysande idé, men samtidigt lite skrämmande att föreställa sig en söt tunna i sådan hemsk dräkt.
Ja, jag vet, dekalerna reagerade konstigt med dekalvätskan och jag tror jag spädde färgen för mycket för den blev dammig, men jag trodde inte det syntes på bilderna?