Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tack du ,nu var du snäll.Men visst är det suddiga Nåväl jag håller på att göra en liten fotostudio för modell foto i hobbyrummet,och skall använda stativ i fortsättningen.Och rätt belysning och bakgrund. /Lennart
Antiklimax,vacu huven passar sämre än originalet Den är alldeles för liten,ligger innanför kanterna på kroppsidorna,och är dessutom för låg.Jag får göra en Henke variant" Öppen huv och vacu vindruta,"Fi Dong" vad jag blir förb.../Lennart
Balkar och fälltankar monterade.Har beställt mer fälltankar,kommer att ha en tredje under buken.Gjorde nytt hud glas.Har börjat sätta dit den lilla smala listen som sitter efter huvlåsningskanten hela vägen runt.Har endast gjort i bak kanten ännu/ Trodde figuren på bild var Homo Polystyrenus Lars /Lennart